Powered By Blogger

Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Ή καινούργιου μιλάει για τον Μουτσινά και την αποχώρηση του απο τον Alpha..

Η Κατερίνα Καινούργιου μίλησε στις τηλεοπτικές κάμερες για τις φήμες σχετικά με το τηλεοπτικό της μέλλον και τη συνεργασία της με τον Νίκο Μουτσινά και τον Alpha.   «Ξέρεις τι γίνεται; Είναι πάντα αυτή περίοδος που ακούγεται είτε πως μένεις χωρίς δουλειά, είτε πως έχεις εκατό προτάσεις. Συνήθως δεν ισχύει τίποτα από όλα αυτά. Εγώ λέω δόξα τω Θεώ που έχουμε τη δουλειά μας. Κάνουμε μια πολύ επιτυχημένη εκπομπή, δεν έχει μιλήσει κανείς με το κανάλι από ό,τι γνωρίζω. Θα γίνουν κάποιες συζητήσεις και θα δούμε…» δήλωσε η γνωστή παρουσιάστρια.   Για το ενδεχόμενο της αποχώρησης του Νίκου Μουτσινά από το «Δέστε Τους», η ίδια σχολίασε: «Ο Νίκος ό,τι αποφασίσει είναι δική του απόφαση. Εγώ θα ήθελα ο Νίκος να συνεχίσει στο Δέστε Τους και να συνεργάζομαι μια ζωή μαζί του. Τους χρωστάω πάρα πολλά και είναι για μένα πολύ σημαντικός άνθρωπος».   Πώς θα αντιμετώπιζε μια πρόταση εκτός Alpha; Η Κατερίνα Καινούργιου ξεκαθάρισε: «Εμένα προτεραιότητά μου είναι ο Alpha. Είναι το κανάλι που βρίσκομαι τα τελευταία πέντε χρόνια και μου έχει φερθεί άψογα σε όλους τους τομείς. Πρώτα θα ακούσω την πρόταση του καναλιού και μετά οτιδήποτε άλλο».   Τέλος, για το ενδεχόμενο της παρουσίασης μιας δικής της εκπομπής, η Κατερίνα Καινούργιου είπε: «Είμαι άνθρωπος που θέλω να κάνω επιτυχίες. Προκειμένου να κάνω μια προσωπική αποτυχία, προτιμώ την ομαδική επιτυχία. Αυτό έχω πει. Αν μου γίνει μια πρόταση να κάνω κάτι δικό μου, θα το σκεφτώ γιατί έχει ρίσκο».